tisdag 5 januari 2010

Träningsläger, dag 2



Kallt. Minus 14 vid starten kl 09.00.

Första varvet håller vallan bra men andra varvet är det mesta bortslitet. Kanske borde man lägga på en ny grundvalla, det är ju inte gjort sedan vasaloppet i våras.

Det blev bara 24 km, får nog köra en straffrunda i em också.

Men kroppen svarar bra, influensan är borta och det känns bra.

Andra varvet ringde brodern och berättade att det finns plats i en trysilresa v 8, fyra till fem dagars skidåkning. Boende för 20 pers till ett billigt pris. Anmälde omedelbart intresse.

Det ska nog bli bra till den 7 mars, det här.

Och så härligt det är att åka på snö, fast spåren långt ifrån är perfekta.

Amatören

7 kommentarer:

  1. Bra jobbat!!!
    Hälsningar "hon mitt emot"

    SvaraRadera
  2. Tack för det till "hon mitt emot"
    Amatören

    SvaraRadera
  3. Fru ordførande/møssstrikerska5 januari 2010 kl. 13:20

    Trysil,ja det er jo rett rundt svingen her.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker han är tjusig i snöklätt skägg! : )

    SvaraRadera
  5. Fru ordf. Men är inte du i Hallandet då?
    Annika: Man tackar för komplimangen.
    Amatören

    SvaraRadera
  6. I dag står jag över. Inte mer än - 23 men he sni. (Du kan fråga någon språkkunnig om du inte har lärt dig vad det är.)

    /Ingela

    SvaraRadera
  7. Ingela: Jag har fått någon sorts översättning så jag tror att jag förstår.
    Amatören

    SvaraRadera