tisdag 15 september 2009


Tillbaka

Och då har det minsann hänt mycket. Inget är sig likt vid inloggningen, funktionen för olika storlekar på texten har försvunnit.
Men nu ska jag försöka lägga in en bild.

Ja ha, det blev ju lagom bra.
Hur var det nu webmaster sa att man skulle göra???

I alla fall blir det rullskidor i morgon. Tanken är 25 + 18,7 km, får väl se om det blir så.
Vädret kan vara en avgörande faktor men de senaste två dagarna har varit alldeles underbara, som gjorda för utomhusaktivitet.

Snart är det dags för Lidingöloppet som ju är en av grenarna i klassikern. Men det har jag inte tänkt springa i år.
Springa o springa förresten, det blir nog mest att lufsa runt de tre milen nästa år. Har nästan lagt ner löpträning, höften brukar göra lite ont.

Så går tankarna en tisdagkväll i september, en vecka innan semestern till Grekland tar sin början.

5 kommentarer:

  1. Ja, det är nog tur att jag planerar att komma och supportera cikoria efter operationen, för du lär ju ha fullt upp med att träna :) Grymt vad imponerad jag är! Tyvärr har jag ett knä som nu i två månader gjort att jag inte alls kunnat springa ens en gång. Så jag ska faktiskt beställa tid hos läkare, har provat vila och antiinflammatoriskt men det blir värre, varpå jag inte känner mig hoppfull om att gå i mål i Mora i år. Snarare, det kommer inte finnas en chans :( Men när det är dags för ditt sjunde, då jäklar ska jag vara med!

    SvaraRadera
  2. AP:
    Så tråkigt om nu även du ska ha ett dåligt knä.
    Du får kanske komma ner på rehab, du också.
    Idag var det ett underbart väder att åka i, sitter nu på jobbet och eftersvettas innan jag ska iväg och duscha.
    Kaffe med mazarin väntar också som liten belöning.

    SvaraRadera
  3. Jaha, nu börjar syster ha ont oxå.. Vad gör man inte för att slippa Vasaloppet...;=)
    Jag ska iallfall ut och springa nu,risken är annars att min knäled fastnar i soffan!
    Ha en bra kväll,båda två!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hahaha ...! Ja, akta dig du dr Böhlander så inte ditt knä också brakar samman .-)
    Vi kanske kan göra en gruppoperation så vi får ligga på samma sal .....

    SvaraRadera
  5. Men du AP. Du kan gå i mål i Mora nästa år. Det ska de andra göra. ;-)
    Och utan knä kan du träna armarna. De har en del att göra på väg från Sälen de med ...

    (Och det finns ganska bekväma bussar från Evertsberg också, om man vill.)

    SvaraRadera