söndag 20 september 2009

Träningshelgen är slut

Och så är även bilderna just nu.

Summan blev i alla fall 2,5 mil på rulle igår och lika mycket på cykel idag.

Det känns väldigt bra men det är ju långt kvar till första söndagen i mars när det verkligen gäller.

Nu blir det cykel till jobbet i morgon kl 06, sedan nytt träningsläger men nu till Grekland. Där blir det nog mest slappande men några löprundor räknar jag nog med.

Och god mat.

Och riktigt trevligt sällskap.

Synd att klaga är det i alla fall.

5 kommentarer:

  1. Å, alltid lika artig .-)

    Näbbgäddan från sydöstra Skåne får nog gå en kurs i landet Halland .., ja, inte "i landet Halland-kursen", utan att "vara-snäll-kursen".

    Jag undrar när den börjar ..?

    SvaraRadera
  2. Ps. Å, nä ..,inte har du slut på bilder inte ..-)

    Jag skickade ju flera stycken! Ds.

    SvaraRadera
  3. Det är ju inte helt fel att springa på en strand en tidig morgon i Grekland och sen ta ett dopp innan du väcker din näbbgä...jag menar din ljuvliga Elisabet. ;-)

    Ha nu så jätteskönt och njut av Grekland, solen och varandras sällskap!

    SvaraRadera
  4. Ønsker deg en riktig fin tur til Samos.
    Husk å legge inn noen treningsturer,det er det jevne som drar.

    -B-
    Ordførande i fan-klubben

    SvaraRadera
  5. Londongirl o fru ordf.
    Tack för dessa önskningar. Och jag ska försöka hålla träningen igång där nere.
    Nu är det bara timmar kvar till samestern börjar.

    SvaraRadera