onsdag 16 september 2009


Upphittat
Diverse funktioner på min dator, t ex teckenstorlek.
Däremot saknas fortfarande mycket kunskaper.
Men detta är ju en träningsblogg så nu till det viktiga.
Dagens rullskidor blev 22 km + 17,4 km.
Lite kortare än planerat men det berodde på tidsbrist, framför allt.
I morgon blir det 2 * 23 km, Tylösand tur och retur.
Friluftsdag med studiebesök på det kända hotellet och sedan gemenskapsskapande öveningar för våra elever på Hotel och Restaurang-programmet.
Låter som en skön dag. Bra väder så blir det kanske höstens sista bad.
Tyvärr blev det lite hoppackad text men det kanske jag kan lära mig i morgon.
Och bilden har jag minsann stulit.




4 kommentarer:

  1. Ja, av bloggmadamen!

    Och jag som mailade dig så fina träningsbilder .-)

    SvaraRadera
  2. ,-)

    Jaså, ni ska ha "öveningar" ...?

    Skrivövningar, kanske?

    Kram, kram!

    SvaraRadera
  3. Lay out´en är inte det viktigaste!
    Det är ju en träningsblogg *L*

    SvaraRadera
  4. Tack Turtlegirl, men jag vill nog ändå få lite fason på själva utseendet även om det nu är en träningsblogg.

    SvaraRadera